БОРИСПІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОГОЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
28.08.2020 № 82 –О
Про затвердження протиепідемічних заходів
у закладі освіти на період карантину
у зв’язку поширенням коронавірусної
хвороби (СОVID -І9)
Відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID -19, спричиненої коронавірусом 8АЯ8-СоУ-2», рекомендаційного листа ДОН КОДА від 03.09.2020 № 12-01 18/2840
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити алгоритм дій у разі виявлення у здобувача освіти або працівника ЗЗСО ознак гострого респіраторного захворювання. Додаток
2. Бохер І.П., медичній сестрі, забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для персоналу та здобувачів освіти.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Т.Г. Мисловська
Додаток до наказу
по Рогозівській ЗОШ
І-ІІІ ступенів
від 28.08.2020 № 82-О
Aлгоритм дій керівника ЗЗСО
у разі виявлення у здобувача освіти та/або працівника ЗЗСО ознак
гострого респіраторного захворювання
І. Дії керівника ЗЗСО у разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання
1. У разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання, до приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно до вирішення питання щодо направлення їх додому чи до закладу охорони здоров’я.
2. До прийняття відповідного рішення необхідно направити здобувача освіти до спеціально відведеного приміщення ЗЗСО в супроводі працівника закладу освіти (ним може бути медичний працівник закладу або, в разі відсутності медичного працівника, класний керівник або інший працівник закладу (далі - уповноважена особа), визначений керівником закладу або його заступником) та невідкладно поінформувати батьків (інших законних представників). Переконайтеся в тому, що батьки здобувача освіти знають, як зв’язатися з уповноваженою особою. Ця особа має бути забезпечена стандартними засобами захисту, а також повинна дотримуватися заходів безпеки при догляді за особами з підозрою на COVID -19: носити маску і дотримуватися необхідної дистанції.
У разі, якщо дитина налякана і болісно переживає власний стан, уповноважена особа має заспокоїти дитину і залишатися з нею в окремому
приміщенні, що добре провітрюється, не знімати маску і дотримуватися дистанції.
1. Медичний працівник або уповноважена особа має надіслати екстрене повідомлення форми 058/о про підозру на інфекційне захворювання до лабораторного центру (відповідного його підрозділу).
2. Медичний працівник або уповноважена особа телефонує батькам та/або сімейному лікарю, викликає (за потреби) швидку допомогу, після прибуття батьків відправляє з ними дитину додому. За наявності показань для госпіталізації швидка медична допомога доставляє дитину до стаціонару.
3. Медичний працівник або уповноважена особа співпрацює з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування і допомагає їм визначати коло контактних осіб:
які разом знаходилися у шкільному транспорті;
які знаходилися разом в одному приміщенні (класі);
які контактували в побуті.
4. Ніхто з працівників ЗЗСО, у тому числі медичний працівник чи уповноважена особа, які опікуються підозрілим випадком або підтвердженим випадком COVID-19, не має права розголошувати імені хворого або того, у кого підозрюють COVID -19, задля збереження лікарської таємниці. Обов’язок закладу освіти — запобігати булінгу та стигматизації у зв’язку з COVID -19.
II. Дії керівника ЗЗСО у разі отримання позитивного тесту на 8АЫ8-СоУ2 у здобувача освіти
У разі отримання позитивного результату тестування на 8АЯ8-СоУ2 здобувача освіти необхідно:
1) направити додому на самоізоляцію контактних осіб (клас, групу) (згідно з Додатком 2 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба COVID -19») на 14 днів.
2) забезпечити позачергове проведення дезінфекції та генеральне прибирання приміщення школи/класу, салону шкільного автобуса тощо;
3) для класу/групи, яка перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання;
4) якщо захворювання на COVID -19 підтвердилося і в контактних осіб, директор школи може прийняти рішення про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання для кількох класів або закладу освіти в залежності від наявності підтверджених випадків в одному чи кількох класах;
5) медичний працівник закладу або уповноважена особа має співпрацювати з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування.
III. Якщо на COVID -19 захворів учитель, інший працівник ЗЗСО необхідно:
1) працівники ЗЗСО, які перебували у контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на COVID -19, не виходять на роботу та невідкладно звертаються за медичною допомогою;
2) якщо температура, кашель, нежить у працівника школи з’явилися під час роботи, він має невідкладно залишити заклад освіти і звернутися до закладу охорони здоров’я за медичною допомогою; якщо ж у нього виникли такі небезпечні симптоми, як задишка, частий сухий кашель, біль у грудній клітці, температура, яку складно знизити, виражена блідість чи синюшність шкіри, повторне блювання, необхідно викликати екстрену допомогу, попередивши медиків, що є підозра на COVID -19
У приміщенні, де знаходився хворий вчитель/працівник, слід провести поза графіком провітрювання та дезінфекцію поверхонь.
БОРИСПІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОГОЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
28.08.2020 № 83 –О
Про порядок організації
освітнього процесу в умовах
карантину
На виконанняЗакону України «Про повну загальну середню освіту», постанови МОЗ 22.08.2020 № 50 Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), наказу управління гуманітарного розвитку Бориспільської РДА від 28.08.2020 № 234 “Про продовження карантину та проведення протиепідемічних заходів”, згідно з рішенням педагогічної ради школи (протокол № 1 від 25.08.2020), з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) та виконання Освітньої програми закладу
НАКАЗУЮ:
1. Продовжити до 31 жовтня 2020 року термін дії карантину в закладі освіти.
2.Затвердити перелік протиепідемічних заходів у закладі освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19).
Додаток 1
3.Затвердити маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення закладу) Додаток 2
4.На період занять у закладі, здобувачам освіти не дозволяється без потреби виходити за межі огорожі. На період карантину
5.Персонал закладу допускається до роботи за наявності маски, респіратора або захисного щитка та після проведення безконтактної термометрії. У випадку виявлення температури понад 37,2 С або ознак гострого респіраторного захворювання співробітник не допускається до закладу.
6. Бохер І.П., медичній сестрі :
6.1. організувати місця для обробки рук антисептиками на всіх входах до закладу, позначити їх яскравими вказівниками та інструкціями про правила дезінфекції рук;
6.2.забезпечити наявність рідкого мила і паперових рушників або електросушарок для рук в санітарних кімнатах;
6.3.забезпечити централізований збір використаних масок і рукавичок в окремі контейнери з кришками – біля входу в заклад та коридорах
6.4.обладнати медичний кабінет необхідними засобами – безконтактними термометрами, антисептиками, засобами індивідуального захисту тощо;
6.5.розмістити плакати, банери про респіраторну гігієну та етикет кашлю;
6.6. після занять, в кінці робочого дняперевіряти очистку та дезінфікування поверхні, дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо;
6.7. під час харчування забезпечити відстань між столами не менш ніж 1,5 м, а за одним столом має знаходитись не більш як 4 особи.
7. Педагогічним працівникам школи:
7.1 Забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для здобувачів освіти щодо заходів профілактики, реагування на виявлені симптоми коронавірусної хвороби. Постійно
7.2.Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів)
7.3. Під час чергування слідкувати за організованим рухом здобувачів освіти закладу – використовувати запасні виходи, розмітку на підлозі
7.4.Проводити провітрювання впродовж не менш ніж 10 хв після кожного заняття.
7.5.Мінімізувати пересування здобувачів між кабінетами.
7.6.Організувати питний режим учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду
До завершення карантину
8. Спілкування із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку.
8.1.Виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.
8.2. Не перевантажувати учнів домашніми завданнями у канікулярний період.
9. Кубрак Н.В., заступнику з навчально – виховної роботи, забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для персоналу та здобувачів щодо заходів профілактики, реагування на виявлені симптоми коронавірусної хвороби, а також розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з COVID-19. Постійно
10. Затвердити режим роботи закладу освіти.
11. Харченко Л.М., заступнику з навчально- виховної роботи:
11.1.Розклад занять та робочі години на час (очного і дистанційного) навчання максимально наблизити до звичайних, передбачити у розкладі можливість визначати різний час початку та закінчення занять для різних класів та груп.
11.2.Організувати проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо. При потребі здобувачі освіти можуть переходити для проведення уроків: фізики, хімії, біології, інформатики
11.3.Запровадити гнучкий (очний і дистанційний) режим роботи вчителів;
11.4.Забезпечити виконання вчителями, асистентами вчителів іншої роботи (організаційно-педагогічної, методичної, наукової тощо);
11.5.Організувати проведення занять педагогами за допомогою дистанційних технологій;
11.6. Обліковувати робочі години вчителів, які ведуть дистанційне навчання, відповідно до навчального навантаження та розкладу занять із зазначенням форми роботи (онлайн-консультації, відеоуроки, скайп-конференції, тестування тощо);
11.7. Розробити заходи щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації;
11.8. Скласти плани підвищення кваліфікації (переважно на онлайн-платформах) вчителів школи у 2020-2021 р. ( порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 800);
11.9. Проведення запланованих нарад здійснювати дистанційно;
11.10. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями навчальних програм, Освітньої програми закладу.
12. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Т.Г.Мисловська
Додаток 1 до наказу
по Рогозівській ЗОШ І-ІІІ ступенів
від 28.08.2020 № 83
Протиепідемічні заходи в Рогозівській ЗОШ І-ІІІ ступенів на період карантину у зв'язку
з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)
З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у навчальному 2020-2021 році заклад освіти має здійснювати свою діяльність з урахуванням необхідності забезпечення належних протиепідемічних заходів (далі - заходи), спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (СОVID-19).
1. Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти.
2. Керівник та медичний персонал закладу освіти, або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують:
· щоденний контроль за виконанням заходів;
· проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (СОVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
· розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (СОVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
· недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;
· проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (СОVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
3. Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.
У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря.
При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
4. Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
5. Керівник закладу освіти забезпечує:
· організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
· проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
· необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);
· обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій;
· конференцій трудового колективу тощо);
· медичні пункти закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту);
· розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
Вимоги щодо організації освітнього процесу
6. Керівник закладу освіти розробляє маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення закладу) та складає графік, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен бути сформований таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.
7. Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти одягають маску, тимчасово повинні бути ізольовані в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.
Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
8. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.
Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.
В регіонах, що відносяться до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.
Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.
9. На всіх входах до закладу організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).
10. Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо.
11. У розкладі занять необхідно передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп.
12. Необхідно забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.
13. За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.
14. Проведення занять у класах (аудиторіях) дозволено лише для окремих класів (груп).
Заповненість лекційних залів під час проведення занять, що передбачають поєднання кількох класів (груп), не повинна перевищувати 50% при забезпеченні максимальної дистанції між здобувачами освіти.
15. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів, всі інші учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я.
16. У санітарних кімнатах потрібно забезпечити наявність рідкого мила та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено.
Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом.
Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується.
17. Після проведення занять у кінці робочого дня необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).
18. Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.
Вимоги до організації харчування
19. Керівник закладу освіти розробляє графік харчування здобувачів освіти. Рекомендовано провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.
21. Функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється. Питний режим здобувача освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.
22. При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
23. У разі не можливості забезпечення дітей гарячим харчуванням, організація харчування відбувається шляхом роздачі попередньо фасованої харчової продукції, відповідно до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591.
24. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
25. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
26. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.
27. При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.
28. З працівниками харчоблоку необхідно провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.
Вимоги до транспорту, який перевозить дітей та працівників до закладу освіти
29. Організатор - перевізник, який здійснює перевезення дітей та працівників до закладу освіти забезпечує:
· проведення дезінфекційних заходів у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміні;
· водіїв засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 1 особу), антисептичний засіб для обробки рук;
· проведення навчання з питань використання та утилізації засобів індивідуального захисту;
· щоденний контроль за станом здоров'я водіїв та проведення температурного скринінгу до початку робочої зміни;
· не допуск до роботи осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C;
· вхід до салону автотранспорту при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски);
· перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння.
Вимоги до поводження з використаними засобами індивідуального захисту
30. Керівник закладу організовує централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином:
· кількість та об'єм (місткість) контейнерів/урн визначається з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
· контейнери рекомендовано встановлювати біля входу в заклади освіти, коридорах та санвузлах;
· поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски. респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав'язувати (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);
· щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації.
Додаток 2 до наказу
по Рогозівській ЗОШ І-ІІІ ступенів
від 28.08.2020 № 83
Маршрути руху здобувачів освіти
Рогозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
на період карантину
Назва входу
Класи
Вхід № 1
Центральний
1-Б, 2-А, 3-А, 4-А, 4-Б, 5 кл.,
Вхід №2
7-А, 7-Б, 8 кл., 9 кл., 10 кл.
Вхід №4
1-А, 2-Б, 3-Б, 6 кл,11 кл.